آیا سونا توصیه با شروع نارسایی کلیه بیماران و کراتینین 4.2- 4.9
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سونا توصیه با آغاز بیماران نارسایی کلیه و 4.2-4.9 کراتینین؟ این یک سوال از خدمت دکتر آنلاین ما است. این یک سوال در رابطه با بسیاری از مردم، از جمله بیماران و مردم اطراف آنها است.

عملکرد سونا؟

این می تواند سرعت بخشیدن به گردش خون و عضلات می توانید استراحت به طور کامل، به طوری که مردم می توانند خستگی از بین بردن و تجدید سقوط کرد. در همان زمان، به این دلیل که بدن سرد و گرم توسط گرگرفتگی بخار خشک بارها و بارها، رگ های خونی دریافت کوچک شدن و گسترش، که می تواند کمک به افزایش اثر کشش عروقی و جلوگیری از سخت شدن رگها. چه بیشتر، از آن است تابع مراقبت های بهداشتی خاص در درمان ورم مفاصل، درد پشت، برونشیت، ضعف اعصاب و غیره.

سونا خوبی برای سلامت مردم است، اما بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 4.2-4.9 باید با توجه به آن پرداخت. در زیر برخی از بیماران راهنمایی باید مراقبت:

1. شما باید آن را هنگامی که شما گرسنه سقوط کرد، که دلیل است که در مورد گرسنه سطح قند خون است بسیار کم و سونا، مصرف بدن گرما که ممکن است سرگیجه را افزایش دهد، حتی منجر به شوک شود افزایش می دهد.

2. آیا آن را برای یک مدت طولانی، به خصوص در زمستان را ندارد. شما بهتر است آن را کنترل نیمی از ساعت، در غیر این صورت، ممکن است که هیپوکسی مغزی را افزایش دهد.

3. مناسب به آن را بعد از شام بلافاصله، این است که برای هضم غذا مفید است. شما همچنین باید با توجه به مقالات شما انتخاب می کنید، مسائل قلیایی ایمنی پوست را کاهش خواهد پرداخت و آسان برای وادار عفونت است.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 4.2-4.9، شما بهتر است اجتناب از سونا. اگر شما به، با افراد دیگر گرد هم می آیند، به طوری که آنها می تواند کمک هنگامی که شما به آن نیاز دارید فراهم می کند.

اگر سوالی دارید دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا سونا توصیه با شروع نارسایی کلیه بیماران و کراتینین 4.2- 4.9





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، Creatinien 4 , 2-4 , 9، آیا سونا توصیه با بیمار نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: